BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

4 martie 2012

[NOTD] Peacock feather

Hello fetelor :) 
Ieri am avut niste probleme la calculator si nu am reusit sa poste in timp util asa ca am amanat pe azi postarea.
Si cum cautam ieri programele necesare pentru calc am dat de o pagina cu teme pentru blog, si m-am indragostit instant de tema pe care o am acum :X Am intampinat cateva probleme cu ea dar am reusit sa o rezolv :D 
Sunt foooarte multumita de tema :X 
Sper sa va placa si voua la fel de mult :D

Sa revenim la tema postarii de azi ...
Am avut acest model cu ceva timp in urma, insa ceva m-a impiedicat sa il postez desi mi-a placut tare mult combinatia de culori! 
Si sa va povestesc ce am patit , ca sa aveti din ce sa invatati :))) 
Mi-am crapat cele 2 unghii de la degetele mari incercand sa desfac o sticla de ulei . 
Al naibii sticla de ulei :))) 
Si eu am fost foarte hotarata sa il desfac :)) Dupa ce mi-am bulit prima unghie nu m-am dat batuta si am schimbat pe cealalta parte si mi-am crapat si cea de-a doua unghie :))) 

Am incercat sa le lipesc cum mai faceam mai demult dar nu a tinut asa ca a trebuit sa le tau pana in carne :((( Such a sad day :(( 

Asa ca daca nu vreti sa vedeti unghiile mele scurte doar la cele 2 degete mai bine nu dati scroll mai departe :))) 











***

Daca aveti intrebari , sugestii sau orice sa imi spuneti va invit sa imi scrieti ori aici la comentarii ori la rubrica "Contact me" aflata in partea de sus a blogului :) O zi faina sa aveti!
post signature

Un comentariu:

  1. oare de ce imi suna asa cunoscuta povestea cu unghiile mari :))
    exact asa am patit si eu si a trebuit sa le tai :-< nici nu imi mai aduc aminte cum e sa le am luungi :( trebuie sa imi iau tratamentul de la Farmec zilele astea ca nu se mai poate
    cat despre model, frumoasa combinatie de culori! ce-i drept, sare in ochi ;;)

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena