BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

25 martie 2012

[REVIEW] GOSH - Love that Copper! waterproof eyeshadow

Chiar ca "love that copper" :X
E suuuperba nuanta :D 
Abia astept sa ma bronzez putin, cred ca va arata si mai bine :D


E o nuanta de cupru foarte frumoasa, cu putin shimmer.

Plusuri/minusuri: 

+ Teoretic e waterproof, practic eu nu am incercat :))
- E putin cam greu de manuit avand mina asa de groasa, dar eu m-am obisnuit repede cu el
+ Cu primerul de la Elf m-a tinut toata ziua fara sa se adune. 
- In schimb fara primer s-a intamplat ceva ciudat. Culoarea a ramas la locul ei insa smimmerul s-a mutat si s-a adunat in pliu. 
+ E cremos si se intinde foarte usor. Se blenduieste la fel de usor!
+ Cred ca imi va ajunge pentru o vreme buuunaa :))


Concluzie: 

Nu stiu daca isi merita banii... Eu cred ca poate fi inlocuit cu succes de Nyx jumbo care e mai ieftin si mai accesibil.
Nu imi pare rau de cat am dat eu pe el - adica 5 lei - dar cu siguranta pentru o singura culoare nu as da 14$ !

Pret: 14 $
Il gasiti aicihttp://goshamericas.com/eye.asp
Termen de valabilitate: 24 de luni de la deschidere
Gramaj: 2,5 grame









Pret: 14 $ pe goshamerica
Termen de valabilitate: 24 de luni de la deschidere
Gramaj: 2,5 grame


***

Daca aveti intrebari , sugestii sau orice sa imi spuneti va invit sa imi scrieti ori aici la comentarii ori la rubrica "Contact me" aflata in partea de sus a blogului :) O zi faina sa aveti!
post signature

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena