BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

21 martie 2012

[REVIEW] GOSH - Velvet touch foundation primer

Incep seria de review-uri cu primerul de la Gosh. 



Descriere oficiala: 
Gosh Velvet Touch Foundation Primer is a perfect base for all makeup. It fills in fine lines and deep pores in the skin, creating a uniform, matt and silky soft surface, enabling the easy and smooth application of foundation.
The primer can be used after daily moisturiser or on clean skin. The formula is perfume and preservative free.

Parerea mea

Face ce spune! Imi place foarte mult :D 
Eu am tenul mixt, dar zona T luceste in vreo 4 ore orice i-as face. Cand am folosit primerul s-au mai adaugat cel putin 2 ore la cele 4 :D


Ingrediente: 
Dimethicone, Cyclopentasiloxane, Cetearyl Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Cetearyl Dimethicone Crosspolymer 

 Traducere libera

Silicon , silicon , agent de ingrosare .
Toate notate cu :) pe  http://www.cosmeticscop.com/ , deci e ok ca si ingrediente :D


Plusuri / Minusuri : 

 + Are textura de gel , incolor, si lasa tenul foooarte fin si "alunecos" .
+ Fondul de ten lichid se intinde mai bine pe fata daca am folosit in prealabil primer-ul
- Insa cu fondul de ten mineral nu am observat o diferenta la aplicare.
+ Modul de dozare , are pompita insa nu si tubul acela prin care "iese" produsul si fundul recipientului se deplaseaza in sus pe masura de ce consuma produsul, deci nu e nici o sansa sa mai ramana nici un gram de produs in ambalaj :D - se vede in prima poza cum a urcat fundul sticlutei :)

Al meu e tester deci nu va pot spune cati ml are, dar am pus o poza mai jos sa va dati seama totusi de dimensiuni.


Concluzie: 


Cu siguranta imi voi cumpara si varianta full daca nu voi gasi ceva mai bun :D



Pret: 13 lire
Gramaj:  30 de ml - varianta full




***

Daca aveti intrebari , sugestii sau orice sa imi spuneti va invit sa imi scrieti ori aici la comentarii ori la rubrica "Contact me" aflata in partea de sus a blogului :) O zi faina sa aveti!
post signature

2 comentarii:

  1. Nice! De cand doresc sa imi iau un primer pentru fata! Ma gandeam la MAC Prep+Prime sau la cel de la Sephora, care este mai ieftin! Oare vor aduce si la noi in tara mai multe marci, gen GOSH, MUA, Nars, Bobbi Brown sau Smashbox??

    RăspundețiȘtergere
  2. Hey, I think your website might be having browser compatibility
    issues. When I look at your blog in Firefox, it looks fine
    but when opening in Internet Explorer, it has some overlapping.
    I just wanted to give you a quick heads up! Other then that,
    wonderful blog!

    Here is my blog: Microsoft Office Gratuit

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena